Tema: Re: 201 kabinetas "neturim pagrindo netikti pareigūnais, kurie davė priesaiką.."
Autorius: karloff
Data: 2010-09-02 00:58:11
Nors ir teisininkas surashe skunda vistiek pralaimejau - neturiu jokiu
yrodymu o pareigunai kaip visada neabejotinai teisus ir t.t. Gailiuosi kad
nenuvejau ishklausyti nuosprendzio ir nepaklausiau teisejos "o kaip jus,
ponia, apsigintumete mano vietoj?" Visas reikalas kilo del to kad pusakliai
mentai prisikabino mol as be dirzo vaziavau, tipo tik juos pamates
prisisegiau... Ir ka pries juos padaryt tokiu atveju? Kita karta gali
sugalvot kad nestojau ir pasivijo tik kitam miesto gale - irgi nebus
priezhasties abejot ju parodymais.

Jei bus sakanciu kad as ishsipisineju ir buvau be dirzho - eikit nachuj :)