Tema: Re: Klausimas del BOV
Autorius: labay aktualus
Data: 2009-04-01 11:51:19
nera taip, kad tepalas pasibaigia labai greit,
kai ji leakina, tik maza dalis sudega, o kita
nuseda intercooleryje, tai net nedumina,
galima sakyt :)

Ant salto dazniausiai uztenka to spaudimo,
bet tepalui pashylus, tada ir prasideda bedos.
Ne pas visus ir tas tepalo spaudimo daviklis
yra, pas dauguma tiesiog tepalo spaudimo
switch'as, kuris neparodo realios situacijos
(kad, pvz, motoras tepamas jau "ant ribos").