Tema: Re: Klausimas del BOV
Autorius: labay aktualus
Data: 2009-03-31 17:37:57
Rekomenduoju HKS SSQV - sitas bov'as praktiskai
su visais auto dirba gerai, nes yra 'atvirkscio veikimo',
t.y. "pull type", o ne "push type".

Pliusas dar ir tas, kad jis neleak'ina praktiskai prie bet
kokio slegio ir jo nereikia reguliuoti.

Tik cia kur dave nuoroda kazkas, tai yra senesnio
modelio, as rekomenduociau imti bent viena karta
naujesni.

Vienintelis minusas, kad jis ziauriai uzknisa po kurio
laiko.  O jei dar kur nors netoli oro anga, tai dar ir
praeivius gasdinsi (man vazinejant, ne karta buvo
atvejis, kai pravaziuojant pro praeivius krupteldavo
zmones nuo bov'o garso).

Recirkuliacinio nerekomenduociau delto, kad jis
daznai pradeda leakinti prie didesnio slegio, o tai
reiskia, kad jei nori, kad turbo pripustu 1.5 bar,
tai jai (turbai) reik realiai suktis didesniu pajegumu
ir, aisku, tai ja daug greiciau pribaigia, o tada kartu
pasibaigusi turba "pasiima" ir indeklus anapilin :)