Tema: Re: Ar tikrai negalima paveluoti?
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2010-08-27 09:59:23
Taip niekada nedarau, stengiuosi susimoketi kiek stovesiu, bet kartais buna,
kad ir
nepataikau. Esu pora kartu pirkes bilieta ir gryzes pavelaves, bet is
zaliojo korteliu
nepirkau. Jis ten irgi visaip gasdino, kad bus blogai. Sakau, uz stoveta
laika sumoketa
ir tiek ziniu.
Neraginu nemoketi, bet sakau, kad uz keliu minuciu pavelavima nereikia
isikalineti.