Tema: Re: Ar tikrai negalima paveluoti?
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2010-08-26 22:09:59
Karta nusipirkau bilieta 40 minuciu, ateinu po ~50 min.
Zaliasis jau prilipdes lapely ir nuejes. Nusilupu, acisedu
i masina, ishkart ateina zaliasis is niekur. As nekreipiu i
jy demesio, tai jam neramu, beldzia priejes i stikla. Sakau,
ko reikia? Sako, ar zinot kas dabar bus? Taip, sakau, zinau -
nieko. Tai jis man pasakojo, kad perduos ten visaip ir skirs
bauda ir taip toliau... Gerai, sakau, perduokit, viso gero.
Ir spekit ar kas buvo?