Tema: Re: Kur vienoje vietoje yra patarimai į ką atkreipti dėmėsį perkant automobilį?
Autorius: Tomas
Data: 2010-08-25 09:27:01
Jei nesakai konkrecios mashinos, tai ten gerai rasho, ko tu dar nori...?
"Po to patikrinkite tepalų lygį. Jį parodo ryškus virbalas, styrantis iš variklio."

Kebula apzhiurek, stabdzhius, varikli paklausyk, pravazhiuok, jei yra galimybe ir noro, nuvazhiuok i TA centra ir pravaryk apzhiura.
O jei nematai rudzhiu – ka jau cia bepatarsim, kaip patart....?