Tema: Re: Kur vienoje vietoje yra patarimai
Autorius: padugne
Data: 2010-08-25 09:17:11
On Wed, 25 Aug 2010 09:05:08 +0300, Vytook's wrote:

> Ar čia forumas, ar čia įsidirbinėjimo grupsas? Man viso labo reiki tokio
> tipo patarimo, tik platesnių :
> http://www.autobild.lt/2009/11/ka-reikia-zinoti-perkant-automobili-
turguje/

Tai kad nieko placiau nei ten isdestyta nepatarsi. Viskas yra tiesiog
variacijos ta tema, turetum sugebet pavystyti pats.
Nes kitaip kvepia klausimu "kaip man megejui surast tai ka pradziopsojo
profesionalai visiskai neturint zalio supratimo ka darau".

Todel ir atsiranda kruva juokingu "patikrinimu" is kuriu daromos kokios
tai placios isvados neturint zalio supratimo apie ka sneka.

Kolega seip labai teisingai tau rase: kad norint dometis giliau reikia
zinot konkretu modeli, tada orientuotis i jo silpnas/brangias vietas.

--
kthxbai.