Tema: Re: Honda Civic 2008 kondicionierius
Autorius: zhaltas
Data: 2010-08-24 23:45:52
pas mane lygiai taip pat buvo su zubaru, niekaip nesuprasdavau ir ziauriai uzpisdavo.
jei tik lyga- tai ac turi but ijungtas pastoviai- kitaip zopa.
jei kazkiek laiko nejunginetas ac- OK jokiu problemu.
golfe lygiai tas pats, kai tuo tarpu hondoj, evo, tt, ir dar kruvoj visokiu tiek apynauju tiek senu gaidziu- jokios bedos.
As kazkaip galvoju kad yra kazkokia bacila uzhsiveisus ten, bet subaru as jos taip ir nepagavau, golfa panasu irgi kad teks parduot su ja :DDD
valiua purskiau su visokiais shudais, pradedant wurtho ir baigiant senuku china- rezultato praktiskai nulis arba labai laikinas.