Tema: Re: Honda Civic 2008 kondicionierius
Autorius: Velnias
Data: 2010-08-24 15:04:07
Pas mano astra tas pats reiskinys nuo naujos. Paskui rudeni kai jau
nenaudojamas kondicionierius sitas reiskinys praeina ir nuputineja normaliai
langus be kondicionieriaus. Matyt kazkoks ten radiatorius kondensatu apejes
ar dar kas nors nuo pastovaus kondicionieriaus naudojimo ir pucia ta dregme
ant langu. Atstovai sake taip turi buti, salono filtro keitimas nepadejo,
recirkuliacija visa laika isjungta, ir kaip minejau sitas reiskinys darosi
nuo naujos masinos.