Tema: Re: ka galit paporonti apie Honda CRV
Autorius: Linelis
Data: 2010-08-24 14:59:06
jau 4 metai zmona naudoja. 97m mechanika.
nupirkus pakeista pora sarnyru, traukes antgaliukas
poto dar nusodinus akuma sudegino generatoru
daugiau viskas
apart tepalu filtru padangu ir panasiai.

labai daug ir dideli pliusai siam modeliui.
jei dar kuro sanaudos butu mazesnes (apie 11L benzo), butu super.