Tema: Re: ka galit paporonti apie Honda CRV
Autorius: MindX
Data: 2010-08-24 13:11:17
Uošviai turėjo net 2, tai didelių bėdų nebuvo. Na, chroniškai rūdyja durelių vyriai (girgžda ir sunkiai darinėjasi). Pirmiesiems CRV (nuo 97m) jau pradeda rūdys lįsti ir kitur. Pravažumo užtenka, automatas gana neblogas. Didžiausias liūdesys salone, tuščia ir nyku. Pliusas (su AT) - pavarų perjungimo svirtis už vairo ir nėra tunelio - lygios grindys. Aj dar pliusas, kad bagažinėje dangtis kur dedasi domkratas ir įrankiai išsilanksto į gana padorų staliuką :)
Sąnaudos nedžiugins (4WD, automatas ir šiaip masė) bet jei nedideliais atstumais tai matyt px. Arba dujos.