Tema: Re: Citroen Xantija vs Peugeot 406
Autorius: HDi
Data: 2010-08-19 15:31:57
tvarke ne pas oficialu dyleri.
o tvarkyt vaziuokle pas oficialu dyleri tai reik kopusta vietoj galvos
turet...(dazniausiai tokie kopustai buna kur nezino kaip plaktukas atrodo ir
kas tai is vis yra) todel ir laikosi centrai su kosminem kainom tu paciu
detaliu bei paslaugu ALE specu kurie pries tai dirbe salia esanciame
garaziukyje.

plius pezui tiek vaziuokles tvarkyt nereikes kiek citrinai kriauses glamonet
ir peciais ziema prie -20 kilnot wtf neskaitant bekeles ir staigaus
manevravimo slalomo trasoj ;)

kaip matau ponas argumentu nebelabai ir turite. Tai gal ir baikim diskusija.