Tema: Re: Auto is vokietijos
Autorius: Renookas
Data: 2010-07-27 12:36:10
na as visada liepiu netaupyti svareliu, nulupti ir is naujo suklijuoti.
nebent dar vaikinukai kai zmogus praso subalansuoti prasuka pries nulupdami
patikrinti ar reikia balansuoti. bet klijuoti prie senu naujus tai laikau
nesamone. svareliu taupymu kuris gali islysti per kita gala...
is principo jei prasukus toj pacioj vietoj paprasytu kokiu 10g tai dalipdei
ir subalansuota. bet jei prasideda priesingoj ar dar kas nors tai visiskai
nesamone su senais zaisti...