Tema: Re: Auto is vokietijos
Autorius: razumas
Data: 2010-07-27 11:53:34
cia tralu sirsalynas:
http://www.auto-loads.com/

ir klausimas tau kaip ismanaciam apie balandsavima: ar normalu, kad alu
ratlankius su katik uzdetom padangom (Helijo ratai) balansavo nenueme senu
svareliu?
mano nuomone, tai visus svarelius reikia lupti lauk, ir tada sukti rata, nes
balansyras priklauso ne tik nuo ratlankio, bet ir nuo padangos?

--

razumas