Tema: Re: nfyzdijo valstybinius
Autorius: a-1
Data: 2009-04-01 19:26:10
siaip tai buvau policijoj, parasiau pareisima, sake vaziuok i regitra, mes i
vesim i sistema apie ivyki, ir gausi regitroj numerius. po valandos aisku
ivesta nebuvo, regitroj rasiau pasiaiskinima, kodel imu naujus numerius.
siaip automobilio nevariau-(del tos pacios priezasties, o jei nezmones
sustabdys :-)), nuvaziavau su kitu, numerius atsiveziau ir pritvirtinau...