Tema: Re: nfyzdijo valstybinius
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-04-01 19:18:14
epopėja baigta.
papunkčiui, jei kam prireiks ateičiai:
policijoje pareiškimas ir gaunama pažyma apie vagystę.
pažyma keliukams negalioja, pasak policininko jei bus žmogus - nebaus,
nežmogus - baus. sako dažniausiai žmonės pasitaiko. transporto priemonė
tokiu atveju turi būti gabenama, o ne važiuoti pati.  kažkur KET'e
parašyta, kad be valstybinių negali važiuot.
toliau regitra, ten tereikia auto savininko su dokumentais, auto
dokumentų ir draudimo.
į kasas, ten mokam 91Lt (bled ir taip pinigų blizgėm trūksta).
tada į tuvlitą su naujais numeriais, ten mokam 2Lt už 2 lipdukus.

šiandien viskas įvyko per 30-35min. regitroje vėjai pūčia... auto niekas
niekam neperregistruoja kaip kad pernai, eilėse po 1,5-2h lūkuriuot...