Tema: Re: skubiai dėl Hotels.com
Autorius: benamis
Data: 2010-07-16 15:08:49
hehe:) Tai faktas, kad tureti call centra pigiau indijoje:)

Cia kaip masina nuomuotis. Nuvariau i punkta - 1100 ir dar pasakoja kokia
cia gera kaina man islauze. Griztu namo nukabines nosi, nes internete visai
kitokios kainos buvo. Pasukau i call centra, uzsibookinau masina kitos
dienos rytui uz 600. Dar tas pardavejas klause: o tu kartais vakar nebuvai
atejes?:) Ir viskas centas i centa tiek kiek buvo internete parasyta.