Tema: Re: skubiai dėl Hotels.com
Autorius: deejay
Data: 2010-07-16 14:59:22
žodžiu variantas toks,. per hotels.com kaina 75 €. Paskambinus į viešbūti
(švedijoj) kaina 124 €.
Pasiskambinua į hotels.com  - numeris angliškas (UK). Sako taip ir tiap
nieko papildomai nereisk mokėt kaina tikria tokia. diktuok kortelės
duomenis. Sakau gal kol kas tiek to uzsipirksiu internetu. Dar ant galo
pokalbio paklausiau, o i kuria šalį paskambinau. Sako fiziškai paskambinai į
Indiją, bet tia yra anglų kompanija.
NU kaži ar toks saitas kaip hotels.com būtų aferistai, bet iškart
rezervacijos metu moku sumą visą tai nenoriu likt pagaidintas.