Tema: Re: Padiskutuojam apie KET'a
Autorius: Doxlas
Data: 2010-07-15 21:21:43
"bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message news:i1ni7a$df8$1@trimpas.omnitel.net...

> Pavyzdžiui situacija: noriu įvažiuoti iš šalutinio, pagrindiniam mašina sustoja
> ir vairuotojas rodo važiuok, aš pradedu važiuoti, o kažkoks nervingas džigitas
> aplenkia tą kuris  mane praleidžia ir trenkiasi man į šoną.

Kas čia neaiškaus? Turi pats įsitikinti manevro saugumu, o ne pasikliauti kitų vairuotojų pamojavimais/signalais. Taip pat važiuos kokis nors driveris pagrindiniu keliu, pamiršęs išjungt dešinį posūkio sigalą po lenkimo, tu pagalvosi kad jis ruošiasi sukt i dešinę, į tą patį šalutinį keliuką, iš kurio išsukinėji, suksi į pagrindinį - ir vualia, avarija. Kas kaltas?

> Arba dar situacija: suku į kairę iš šalutinio. Man iš kairės pagrindiniu keliu
> lėtai atvažiuoja autobusas, iš dešinės tuščia. Įvažiuoju į pagrindinį, o ten
> pasirodo lengvoji autobusą lenkia ir jos už autobuso nifiga nesimatė.

Kai turi pakankamai vairavimo patirties, niekad taip nedarai, autobusas/gruzovikas/fura labai daug visko užstoja.