Tema: Re: Padiskutuojam apie KET'a
Autorius: bomanz
Data: 2010-07-15 20:58:02
KEdas wrote:

> Abu atsakymai tinka, bet pirmasis nepalieka vietos diskusijai – ne tavo
> reikalas kokius ženklus sustatė pažeidėjo kelyje, jei važiuoji iš
> šalutinio – turi praleisti visus.

Trečias atsakymas taip pat nepalieka vietos diskusijai: ne tavo reikalas, kokius
ženklus sustatė pažeidėjo kelyje, jei lenki- žiūrėk kad nebūtų sankryža.
Nespėjai aplenkti- stabdyk. Ane?

Pavyzdžiui situacija: noriu įvažiuoti iš šalutinio, pagrindiniam mašina sustoja
ir vairuotojas rodo važiuok, aš pradedu važiuoti, o kažkoks nervingas džigitas
aplenkia tą kuris  mane praleidžia ir trenkiasi man į šoną.

Arba dar situacija: suku į kairę iš šalutinio. Man iš kairės pagrindiniu keliu
lėtai atvažiuoja autobusas, iš dešinės tuščia. Įvažiuoju į pagrindinį, o ten
pasirodo lengvoji autobusą lenkia ir jos už autobuso nifiga nesimatė.