Tema: Re: respect Karloff'ui
Autorius: No name
Data: 2010-07-15 08:35:29
kazkaip toks jausmas, kad pats tik visus nx siuntineji... jei as ateisius
pas tave ir tu prasysi uz pultelio programavima 40litu, kai igoris tai daro
uz 15-a, tai kaip zinomam news'u veikejui pasiulysiu 20, kad nereiktu
vazinet iki igorio. Sutinki - gauni 20lt, nesutinki - viso gero (bet be
jokiu nx). Vat kai susirinksi nemazai respect'o tasku, tada zinosiu, kad
verta pas tave vaziuoti ir moketi 40lt, nes bbz ka tas igoris moka....

Siai dienai tu su igoriu mano akimis esat vienodai kompetetingi, tai kam
moket brangiau???