Tema: Re: respect Karloff'ui
Autorius: ukw
Data: 2010-07-14 15:39:48
"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:i1kapl$292$1@trimpas.omnitel.net...

> Na aš tikėjausi sutilpti į 100lt. Deja pasirodo ukw dabar namus dažo.

namu ash dar nedazau. sedziu garaze ir loju piktas, nes nusprogo citrono abs daviklis. naujas 600 litu. skaiciuoju, kiek cia reik nuplesht virshpelniu :)

ish kitos puses, pasiulei 20 litu uzh tuos darbus.  man netiko. kitas klausimas butu, jei sakytum taip ir taip: turiu va tokia problema, reiktu ishpresti. biudzetas iki 100 litu.   tada butum gaves atsakyma, kad magas nuo 30 ir kolonkes nuo 40 ir nebent reiks ten papildomai kokiu jungciu, 10 metru kabelio ir atvaziuok ziuresim.

o kai zmogus pasiulo 20 litu, tada primeti kiek apytiksliai laiko reiks, kiek izoliacijos ir lituoklio medziagu sunaudosi, kiek antgaliuku laidams ir dar paciu laidu ir supranti, kad gal geriau sedet ir njusuose lot.

:)