Tema: Re: noriu duju
Autorius: bes <jurijusb(trinti)@gmail.com>
Data: 2010-07-13 23:17:21
Svitrigailos ar Vytenio gatveje?
Vieni Autodujos ir partneriai(dabar jau kiti savininkai ir pavadinimas ADI),
kiti Autodujos.
Su Svitrigailos nebuvo niekada problemu, bet pasikeitus savininkams gal
pasikeite ir kokybe.
BRC brangininkai, neturiu tiek pinigu kad pas juos vaziuoti.
Visur apie 2200-2300 lt BRC kaina 2650 lt.
Irgi ieskau kur ideti Vilniuje.
Toyota Picnic 2,0 1998 m.