Tema: Re: noriu duju
Autorius: aviliux
Data: 2010-07-13 17:01:50
is autoduju gi pries kelis metus isejo legendinis slavikas artai aleksejus, ar whatever
ir nuejo i markucius, savo atidare taska (Sia ziema draugelis pas ji dejosi i Honda cr-v, man teko
pavezti iki ten).
tai po sito veiksmo, rodos, autodujos.lt tapo juodaja skyle labiau nei servisu
brcvilnius vienareiksmiskai, pas mane ju IV iranga nuo 2005.08.12. Dar nieko nedariau, nuvaziavau
beveik 50kkm ir, rodos, siemet teks keisti filtra, ania?