Tema: Re: del turbinos
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-07-11 16:29:09
o tai gal su salyga, pagal garsa pas ford'a 2500rpm atrodo kaip 3500 pas 
pezo - ir nuo to visos bedos?

"Unicorn" <varijotas@gmail.com> wrote in message 
news:i1brqt$fhm$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai techniskai gal ir normaliai, bet kai priprates su naujesniais 
> dyzeliais vaziuot, tai gaunasi taip, kad jei negrezi masinos iki 3500 rpm, 
> tai permetus begi visada apsukos atsistoja ten, kur netraukia. O pas P406 
> turbina su kintama geometrija? Nes tas nors ir bukas, bet traukt pradeda 
> nuo mazdaug 2000 rpm tiek 1.9 senas variklis, tiek 2.1 naujesnis.
>
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:i1an72$o8v$1@trimpas.omnitel.net...
>> nuo 1800rpm ne pas visus dyzelius, o pas tuos kurie turi turba su valdoma 
>> geometrija. Pas tave viskas normaliai, neieskok slieku asfalte :)
>>
>>
>> "Unicorn" <varijotas@gmail.com> wrote in message 
>> news:i1afur$i20$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sveiki, yra tokia masinyte Ford Escort 1.8 dyzelis 90AG.
>>> Problema yra tame, kad turbina isisuka gan velai. Tachometro ten nera, 
>>> bet is klausos pasakyciau, kad pusti pradeda tarp 2500-3000 rpm.
>>> Ar cia visu situ fordo varikliu ypatybe, ar cia pas mane tiktai? Siaip 
>>> kai turba isisuka tempia jis neblogai, jokiu pasaliniu garsu nera.
>>> Ar ta turba reguliuojasi kiek nors ar ne? Ar imanoma ja priversti suktis 
>>> kaip ir pas visus dyzelius nuo kokiu 1800 rpm?
>>> Aciu padejusiems.
>>