Tema: Re: del turbinos
Autorius: Unicorn
Data: 2010-07-11 10:28:30
Tai techniskai gal ir normaliai, bet kai priprates su naujesniais dyzeliais
vaziuot, tai gaunasi taip, kad jei negrezi masinos iki 3500 rpm, tai
permetus begi visada apsukos atsistoja ten, kur netraukia. O pas P406
turbina su kintama geometrija? Nes tas nors ir bukas, bet traukt pradeda nuo
mazdaug 2000 rpm tiek 1.9 senas variklis, tiek 2.1 naujesnis.