Tema: Re: Chemija nuo katinu
Autorius: L&M
Data: 2010-07-04 14:22:38
Patirtis sako, kad jokia chemija neveikia, nuo skanestu toliau nuo masinos
iki repelentu ant, po ir pries masina.

Kiek rimtai tu tuo nori uzsiimti? Manau, kad reik ne per chemija, bet per
elektra eiti. Aukstu dazniu svilpukas, kuris katinams nepatinka, o zmones
negirdi; arba elektrosokas?

Arba dengt kapota, arba garazas belieka.