Tema: Re: nissan 2,2 diesel ~2000uosius
Autorius: W. Adamkiewicz
Data: 2010-07-01 16:03:48
esu girdejas/mates_pvz priesingos nuomones del tu opel diesel

ana savaite vos nepaemem astros kiaulinyko 98 2,0 diesel, bo labai jau
skurdi komplektacija, nei liuko nei kondiso nei el lango, da ir spalva tokia
kad tik prie klojimo laikyti, uztat visas toks ledinis - naturalu su tokia
masina bjauru vazineti, niekas nevazinejo, todel 12kos metu atrodo kaip
nauja
cia is tos serijos kodel tojotos negenda, nes su jomis neimanoma nuvaziuoti
didesnes ridos