Tema: Re: Patarkit del auto
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-07-01 16:45:32
akordus/roverius kokius keturis esu matęs, galant'ų pora. Spėju, po
restauravimo....

VW irgi aišku ne problema, bet taip prisižaist kiek sunkiau

MAzdos jei presuojamas, tai tik viršutinis, bet jo tokie gabaritai....
nežinau ar gera idėja presuot, o ir gamintojas kaip matau nenumatęs.
Prasideda paskui visokie taškavimai kempais etc.....