Tema: Re: Patarkit del auto
Autorius: Vitas
Data: 2010-07-01 14:26:57
Na taip, man irgi mįslė. Žinoma, detalių montavimas irgi turi reikšmės, gal
pažeidė meistrai dėdami.
O dėl aliuminio, tai aišku nesvarbu ar ten aliuminis ar belekas, bet
skirtumas tas japoniškų ir audi/vw, kad visose japoniškose šarnyrai
įpresuojami, o gi pas audi/wv reik keisti visą detalę arba restauruot.