Tema: Re: OT:Autoivykis norvegijoje
Autorius: Miegapele
Data: 2010-06-21 12:56:08
zinau nes ten gyvenu ir turejau santykiu su draudikais. tiek pats su lt
draudimu bvau ivazeves, tiek man buvo ivazeve, tiek lekiska masina i
lietuviska ivazevo norvegijoj (vo cia tai buvo pisalynnnnnn) kiti atvejai
sprendiziami labai parastai tik viskas vyksta labai jauleeeetai (toki tie
norvagai). Jei nera nukentejusiu gali kviestis policija bet tokiu atveju
gauni atsakyma kokio bukio mes cia reikalingi. Pazymu jokiu niekas
neisrasineja, o ir iviku ivikiui kur kalnuose policijos gali tekti laukti
keleta valandu.