Tema: Re: OT:Autoivykis norvegijoje
Autorius: Miegapele
Data: 2010-06-21 11:44:09
Nichuja.
Niekas jokiu teisiu neima jei nera nukentejusiu zmoniu.
Tarpusavyje uzsipildai tam tikra forma(pas kiekviena masinoje buna) Tas
kuris prisipazysta kaltu pildo desine puse. Ir isivaikstai kas sau. Savo
lapus tempi i savo draudima ir jis jau aiskinasi su norgais. Kartais buna
jog sprendima kuris kaltas pakeicia draudikai. Policija situos reikaluos jei
nera nukentejusiu nedalyauja.