Tema: Re: Klausimas Ket zinovams KB!!!!!
Autorius: magnus_dux
Data: 2010-06-19 13:07:58
Ten jau ne vienpusis o ir kitoje puseje pilna vietos buvo.
Situacija prasidejo nuo to kad as per savo ziopluma nesusimokejau uz
stovejima. Tai nubaude as nesigincijau, sumokesiu. Bet labai jau naglas
susisiekimo paslaugu darbuotojas buvo ir naglai reikalavo kysio. O kai
pasakiau kad pats pazeidzia KET pasake kad jam galima. As pries policininka
nieko neturiu. Viskas del Susisiekimo paslaugu darbuotojo. O delfi
nusiunciau siaip kad nuotrauka I baudos kvita idetu.
Beje jau atsake policija kad uzregistravo ir nagrines. Butu ishkart atrase
kad jiems galima.