Tema: Re: Klausimas Ket zinovams KB!!!!!
Autorius: Paulius
Data: 2010-06-19 13:01:53
O kodel  ne. Beje nereikia 300m Ten stajanka nuo tos vietos  uz 8-9 m jei
ka.As manau kad zenklai yra visiems.Jei mes turim ju laikytis,o jei
nesilaikom tai mus pi..a,tai i jie turi laikytis.Zinoma galimos
issimtys.Kiek atkreipiau demesi jie nesivadovauja ta savoka tiek keliukai
tiek kiti pareigunai,JIE MANO JOG JIE PATYS YRA ISIMTYS>