Tema: Re: Auto itampos inverteriai konverteriai ?
Autorius: bomanz
Data: 2010-06-15 22:07:03
pjezo wrote:
> kada 50-ciai blondinu atsakysi i panasius blondiniskus klausimus, imsi suprasti kad beprasmiska atsakineti.

Keista, bet klausimai šitam grupse kartojasi nedažnai. Jei kartojasi dažnai,
visada galima parašyti FAQ ir įmesti linką. Kokia prasmė? Šiaip sau, kad būti
kažkuo naudingu tiems, kurie čia rašo ir suteikia man malonumą gerai praleisti
laiką.

> juolab, kad "tiksliam" atsakymui, siuo atveju, reikia N kintamuju:
> -keitiklio NK,
> -baterijos faktine talpa-kurios 100 garantija kad nezinos klausimo autorius ir 99,9 proc kad bet kuris is musu neisivaizduoja kiek ten tu ah like po x menesiiu/metu eksplotacijos ,
> -vartotoju bendras galingumas

Taip mąstant ir benzino lygio rodyklė skydelyje gali pasirodyti nereikalinga,
nes rodo netiksliai :)

> Tai ar verta vargti?

Klausėjas padėkojo, tai matyt atsakymą suprato. Pinigų už tai negausiu, todėl
tik šiaip tyliai pasidžiaugsiu, kad kažkam naudingos mano mokyklos lygio žinios :)