Tema: Re: Auto itampos inverteriai konverteriai ?
Autorius: pjezo
Data: 2010-06-15 20:42:20
kada 50-ciai blondinu atsakysi i panasius blondiniskus klausimus, imsi suprasti kad beprasmiska atsakineti.
juolab, kad "tiksliam" atsakymui, siuo atveju, reikia N kintamuju:
-keitiklio NK,
-baterijos faktine talpa-kurios 100 garantija kad nezinos klausimo autorius ir 99,9 proc kad bet kuris is musu neisivaizduoja kiek ten tu ah like po x menesiiu/metu eksplotacijos ,
-vartotoju bendras galingumas

Tai ar verta vargti?