Tema: Re: KNS. Ratu balansavimas
Autorius: spilka
Data: 2010-06-15 10:12:10
Tavo pagrindinė veikla susijusi su automobilių remontu?

Melgoje meistrai sakė "šitų padangų jau nesubalansuosim". Jie nemelavo ir nesubalansavo. Taikos pr. važiuojant iki 90kmph nebedrebėjo mašina, bet važiuojant greičiau - drebėjo. Kadangi "jie taip sakė", tai buvo "ne garantinis", todėl važiavau kitos nuomonės į kitą kontorą, kurioje nuvalė, iškrapštė akmenis, subalansavo, sumokėjau 20 Lt, išvažiavau link Mariampolės išbandyti didesniu greičiu ir likau patenkintas rezultatu.

Apie 20 Lt: sumokėjus 20 Lt tai prisideda prie didesnio pasitenkinimo atliktu darbu. Melgoj būtų 8*4 = 36 Lt?

Įtariu pavažinėsiu linguodamas iki pirmadienio, bile savaitgalį niekur nereikėtų.
Beje, Renookas, per ~6-8 metus vienintelio tavo atsakymai man užkliūna už akies kaip normalūs. Respect.