Tema: Re: KNS. Ratu balansavimas
Autorius: spilka
Data: 2010-06-15 09:33:58
Jei teko matyti kaip balansuoja ratus mano pirmam poste minėta kontora (tikrai nesusijęs su jais aš niekaip, kaip tik pas juos tais klausimais lankausi) ir palyginti su kur kitur tekę (tekę labai nedaug), tai pagrindiniai skirtumai:
*patys nuvalo ratlankį su šepetėliais
*patys iškrapšto akmenukus
*nežinau kodėl, bet pas juos man maksimaliai uždėję buvo 25g svorių, kai melga ant to paties rato dvi dienas prieš buvo uždėjus 60 g (važiuojant > 110 balanso visiškai nebuvo) ir sakė "pas mus dabar kaip tik nuolaida 14-inėms padangoms, o taviškes laikas mesti lauk". Maniškės iš melgos prieš 3 metus pirktos mišelin

manau, kad nusimanančių apie padangas turėtų būti ne tik viena kontora / garažas Kaune.Netikiu kad tokiais yra melgos vaikinukai iš karto po mokyklos atėję užsidirbti lėktuvo bilietui.
ir dar:
*kaina 20 LTL už visus keturis ratus. Čia ne prie darbo kokybės, bet prie pastienkinimo atliktu prisideda.