Tema: Demesio Kb
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-29 15:37:19
Mano tevu kiemas as cia uzaugau, sunku patiketi, kad kaskada cia buvo zalia
pievele, dabar patys matote, cia jau niekas masinu nebestato. Antrame plane
tie patys didvyriai kurie ir sujauke sia zalia veja. Situacija cia tokia
todel, kad nebuvo cia tokios bobutes.Dabar baigiu isirengti savo nuosava
nama todel zinau kiek kainuoja metras vejos borteliu, masina juodzemio ir
zalios vejos uzsejimas.