Tema: Re: tiesiog beda,nu
Autorius: Renookas
Data: 2009-03-28 08:16:05
mes prie bendrabucio kai darem aikstele (kuomet ten gyvenau, o tai buvo jau
senikai, tad gal kas pasikeite) tai tevas nusamde kelininkus kurie nuo
gatviu tas zvyro kruveles surinkinejo po ziemos. priveze i kiema, po apacia
tiesa gruzo (nu visokiu plytgaliu ir t.t.) ir uzpylus islyginus jokios
zolytes niekad nebuvo ir po siai dienai ten visi masinas stato. Tai buvo
pigiausia, nes kainavo keleta buteliu geru, ir keleta pusdieniu. net
trinkelio jokiu nereikejo.