Tema: Re: Reso Europa - rimta kompanija?
Autorius: ttt
Data: 2009-03-28 07:56:42
Pernai kovo menesis. Padariau nedidele avarija, bet kadangi zmogus
turejo casco, suforminom su policija. Ir mano civilinis ir jo casco abu
lietuvos draudime. Is karto po avarijos paskambinau lietuvos draudimo
numeriu ir pranesiau apie ivyki. Kadangi buvo sestadienis, jie
pirmadieni atskambino, paklausinejo ivairiu klausimu, pvz ar buvau
blaivas ir tt. Po to skambucio nei is nukentejusio nei is draudimo nesu
girdejes nei zodzio. Niekur daugiau nebuvau ir nieko nepranesinejau.

AB used his keyboard to write :