Tema: Re: Reso Europa - rimta kompanija?
Autorius: alf
Data: 2009-03-27 09:04:02
Kazkas 280lt.
Su Lietuvos draudimu idomiai. Atsiunte laiska su pasiulymu pratesti draudima
uz 329lt. Nueinu i ju interneto skaiciuokle, suvedu visus duomenis su asmens
kodu ir masinos numeriu - 249lt. Spaudziu apmoketi - raso kad draudimo
sutartis jau sudaryta, pasiulo pasiskambinti. Darau isvada kad kazkas pas
juos sumaste mane brangiau apdrausti, nors skaiciuokle sako kad galima ir
pigiau..