Tema: Re: dviraciu laikiklis ant farkopo
Autorius: dzonis
Data: 2009-03-27 11:39:26
pigiausia ant dangcio,jei nebijai :) Ziurint uz kiek kabli tavo auto
ideda.Kur ir kaip daznai tuos dviracius veziosi ,teoriskai vezant ant
kablio - tai uzstojamas numeris, policija gali kabinetis. Siuo atveju geriau
ant stogo, tada ir priejimas prie bagazines laisvas. Bet ant stogo ilgiau
tvirtinti, jei laikikliai nera brangus ir siap nemaza 'bure' vaziuojant
gaunasi. Plisu brangiu laikikliu stogo as ant auto nakciai lauke palikti
bijociau, sita farkopini nuemei ,ir iemtei i bagazine.