Tema: Re: dviraciu laikiklis ant farkopo
Autorius: dzonis
Data: 2009-03-27 11:18:57
nu tie atsiikse ant kuri apkabos ,kai nori saugoti laikilki  -persivercia i
kita pus ir neatstoja nuo remo uzima mazai vietos.
Apacioje yra toks ale bunbulas  per puse perpajautas, tai jis apgaubia
farkopo bumbula ir plecain rema i isore - mirtinai apspaudzia ir
uzsifiksuoja su ta rankena kur per vidur matosi. plius dar apciuoje tokia
metaline apsauginis lankelis uzsideda,kaip saugiklis,kad neisiskestu.
Zodziu man labiau patiko uz Thule ,kur dar raktas reikalingas norint
pritvirtint.