Tema: Re: auto dyzelinio
Autorius: svyt
Data: 2010-06-11 11:35:45
nz, man keli skirtingi citroenistai gyres kad be vargo tona paveza, nors xer
zn, busiko nenaujos C padangos nelaikydavo svorio,o lengvuju berods isvis
neskirtos tokiem svoriam. Jei padanga veza tarkim 800 kg, geriau ir nekraut
daugiau, bo jei guma kiek senesne net nelaiko tiek kiek parasyta, nekalbant
apie atsarga.

--
vyt/ /