Tema: Re: auto dyzelinio
Autorius: svyt
Data: 2010-06-07 10:21:16
citroenas sako tona be vargo veza. golfas nepavez 500, ir siaip, jei ne
busikus ir ne citroena reiks stiprint pakaba. pamenu su 524 veziau 700 kg,
ir svori paskirsciau, beveik viska i salona sukisau ir vistiek beveik zeme
sliauze, o mano buvo kiek sustiprintos galines spyruokles, iek tiek
iskeltas. tai gal 3 km tik reikejopervezt ir tai tekdavo beveik sustoti ties
kiekviena iduba, duslintuvas kas 5 sek liesdavo zeme.

--
vyt/ /