Tema: Re: Istraukejas?
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-06-10 10:04:00
ble, kas kur ką skaičiuoja? Aš vis bandau paklaust kaip čia, kad visam
pasauly apsimoka, o LT ne - o tu net nebandai atsakyt, gi labai nori man
papasakot kaip gyvent :).

Btw, pavyzdžiai tavo biskį lievi. Man čia labiau panašu, kaip eit montuot
gipsinių pertvarų ir neštis rankinį grąžtą bei atsuktuvą iš senukų už 5Lt,
nes Makitos perfas ir suktukas taigi bešanus pinigus kainuoja. Tuo labiau,
nes nelegalai Vycka ir Staska su tokiais įrankiais dirba.

Grįžtant prie temos, jei ta lietuviška mediena nieko nekainuoja, tai gal
tada ir neapsimoka CAT'us pirkt. Tai taip ir sakyt reikėjo arba "nežinau"
jei nežinai.

Dainius