Tema: Re: Istraukejas?
Autorius: Renookas
Data: 2010-06-09 12:52:51
nejuokauk. ui kaip eina:) ir ne apie ikarusus kalbam. esme yra tame, kad jei
nera sekimo sistemos vagia is belenko. MEs netgi gaminam specialius
uzraktus, bet apsaugai ne nuo vadylu o nuo vagiuku. Vadylos rakteli turi, ne
skitaip neuzsipiltu.
Siaip buvo atvejis kai kamazas eme nerealiai daug saliarkos, keitem siurbli
pagal garantini ir ko tik nedarem, rezultate irengus sekimo sistema baigesi
tuo kad nebeeme ne tik kad per daug bet eme netgi per mazai...

Taip kad ne markeje cia esme.. bakai ten panasus visi..