Tema: Re: stabdziu sistemu remontas
Autorius: MindX
Data: 2010-06-03 13:47:19
Man užtektų kad pasakytų jog randasi Vilniuje, Baltupiuose arba Naujojoje Akmenėje, centre. O jei jau skandinavų servisas su visomis sąskaitomis ir sutartimis, tai tikrai įdomu ko jie slepiasi. Nu nebent tikrai remonto metu galima užsisakyti "erotinį masažą". Jau įsisvaizduoju, klientui daro "masažą", per permatomą stiklą jis mato kaip jo volvakui suportus perrinkinėja, ir dar girdi "Zbigniewai!!!..... Zbiegniewai!!!...Gesink variklį ble!!!" Happy end'as garantuotas