Tema: Re: stabdziu sistemu remontas
Autorius: ukw
Data: 2010-06-03 13:36:43
"MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message news:hu80ed$qef$1@trimpas.omnitel.net...
> Čia ne patikimas, o smalsumas, kokio velnio šita užsikonspiravusi skandinavų kontorėlė tik VIP'iniams (aka telefonu paskambinusims klientams) išduoda buvimo vietą. Logikos 0, nebent klientams remonto metu ne tik Respubliką ar Laivalaikį duoda paskaityt

na va ziurek, tu pvz nori kad ash i tavo automobili istatyciau automagnetola.  del visu darbu ir visko, su manim galima susitarti mano nurodytu telefonu. tada ir laika ir veiksmo vieta aptarsime.

ar ash cia butinai turiu vieshai nurodyti savo garazo adresa, kad tipo: ATVAZIUOKIT i Guobu 13. o atvaziave galesit vaziuot namo, nes meistras priima tik ish anksto susitarus.